Český 3D Generalista v současné době působící v Londýně s více než 10 letou praxí ve VFX a reklamním průmyslu. Svou vášeň pro 3D objevil ve svém dětském pokoji při zkoumání stařičkého 3DStudia Max 2. Po střední škole se rovnou vrhl do grafického průmyslu a pracoval na několika herních projektech. Zlomový moment přišel v roce 2007, kdy nastoupil do studia UPP a začal pracovat na velkých efektech. Po čase, co vytvářel 3D pro několik filmů po boku nejtalentovanějších grafiků v Čechách, se rozhodl, že je čas jít dál. Během krátkého období se coby freelancer, pracující na několika reklamách a filmech, přidal k bývalým kolegům z UPP a byl při založení studia RUR Postproduction. V RUR se dostal k mnoha reklamám, krátkým i celovečerním filmům, na několika působil i jako VFX supervisor. Po 4 letech v RUR přišel další bod zlomu. Jan se rozhodl přestěhovat do Londýna a splnit si svůj sen, pracovat na těch největších efektových projektech. Začal pracovat v Dneg London, jednom z největších studií na světě. Konečně začal svoji kariéru směrovat do oblasti, která ho nejvíce zajímá a to je tvorba assetů. V současnosti pracuje jako Senior Build TD a jeho pole působnosti je modelovaní, texturování a look development. Mezi projekty, na kterých se v poslední době podílel patří Dunkirk, Pacific Rim: Uprising, Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald a Venom.

 

 

PŘEDNÁŠKA

Building massive Jaegers for PR2

Behind the scenes of Jaeger assembly line in Dneg. What it takes to build model with tens of millions polygons and thousands geometries? To generate thousands textures and shaders? And what about rendering it? Now multiply it by 10, add few creatures and entire CG city and you have an rough idea, what had to be created for Pacific Rim: Uprising.

Strpení